
Bekijk hier wat onze klanten vinden van onze producten en service.
Top
Super snel geleverd
Goede service voor een mooie prijs!
Zakjes zonnebloemzaadjes besteld als cadeautje voor de klas. De zakjes werden snel en goed verpakt verzonden. Er zaten zelfs wat extra zaadjes bij, zo leuk en attent.
Top service!
Echt fantastisch
Heel erg goed, mensen vonden het erg leuk!
Leuke zakjes, goede kwaliteit zaadjes
Ik had de zakjes uitgedeeld aan collega’s tijdens mijn afscheid vanwege mijn pensioenering. Ze vonden het een hele leuke verrassing en gaan ze opkweken.
Superservice!
Fantástisch, heel veel lieve leuke reacties gekregen op dit bedankje wat uitgereikt is bij het afscheid van mijn moeder.
Snelle levering maakte het uitdelen mogelijk, ondanks dat er de Paasdagen tussen zaten.
Prima
Zeer goed bevallen, snel geleverd en ziet er mooi uit.
Super duurzaam klein cadeau
Vind het echt fantastisch dat je er zelf wat op kan laten drukken en als duurzame traktatie uit kan delen. Goede service
Super
De snelle service, het meedenken over zowel het ontwerp als het verzenden hebben de uitvaart een stukje aangenamer gemaakt. Top!
Zeer vriendelijk en uitstekende service
De kinderen vonden de traktatie heerlijk, en de ouders ook. Het was een groot succes.
Geweldige en bijzonder snelle service! Een echte aanrader!
Bijzonder snelle, vriendelijke en attente service. Ik had het pakket de volgende dag al binnen en precies naar mijn wensen. Erg tevreden.
Geweldig !!!
De bedankjes werden met hele leuke reacties in ontvangst genomen.
Super
Leuk cadeautje voor moederdag.
Basisschool, groep 1/ 2
uitstekend
Heel leuke artikelen. Veel belangstelling voor.
Een origineel afscheidscadeautje bij verhuizing van mijn demente broer naar een ander tehuis.
Hij vond het mooi om uit te delen en werd door iedereen gewaardeerd zowel zorg als medebewoners.
Reactie van Bloemzaadbedankjes.nl:
Alie, bedankt voor je review, altijd mooi om te lezen waar ze voor uitgedeeld worden
Bestelling is netjes geleverd. Duurde well iets langer voor ik het in huis had. Stond op ‘geleverd’ maar kwam twee dagen later.
Zakjes zaad zijn bedoeld als geschenk bij de moederdagcadeautjes van de kinderen in mijn klas.
Reactie van Bloemzaadbedankjes.nl:
Helaas komt het vaker voor PostNL geeft dan aan dat ze al bezorgd zijn maar nog onderweg. Indien mogelijk ( in 98% van de bestellingen) versturen we ze al dezelfde dag dus daar zal het niet aan liggen.
Super leuk uitgevoerd en heel goed ontvangen door mijn collega’s.
Prima.
Top
Goede service 2 extra zakjes geleverd echt top. En snelle levering.
Prima service!
De bedanktekst zag er goed uit en de ontvangers waren allemaal even enthousiast over dit originele bedankje.
Schitterend !!!
Alhoewel het om een droevige gebeurtenis ging, werden wij met open armen ontvangen en heel gastvrij te woord gestaan. Men was heel medelevend met ons. De bloemzaadbedankjes voldeden exact aan onze wensen en hetgeen we waren overeen gekomen. Het is een aanrader. We hebben anderen hierover reeds op de hoogte gebracht mocht men eens voor iets anders kiezen. Chapeau !!!
Reactie van Bloemzaadbedankjes.nl:
Elise en Hans, Dank jullie wel voor deze mooie woorden. Fijn dat we in deze moeilijke tijd iets voor jullie konden betekenen en dat de bloemzaadbedankjes aan jullie wensen voldeden.
Mooie bloemzaadzakjes!
Snelle levering, vriendelijke mensen!
Snel, mooi
Snelle communicatie, mooie bestelling
Top!
Mooie bloemzaadzakjes met volop mogelijkheden voor een persoonlijke tekst in het lettertype (of een afbeelding) en de kleur die je zelf kunt kiezen.
Het contact verliep erg prettig en vlot. De bestelling werd snel geleverd.
Echt top service! Absoluut een aanrader als je op zoek bent naar een leuk en persoonlijk bedankje voor een bruiloft of een andere gelegenheid.
Reactie van Bloemzaadbedankjes.nl:
Danielle, “Dank je wel voor je mooie review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de bloemzaadzakjes en de service.
Geweldig
Super snelle levering.
Mooi verzorgd
Klantvriendelijk en meer gekregen dan besteld
Super snelle levering met extra zaljes erbij.
Goed gedaan!
Snel geregeld en ziet er goed uit.
Snelle verzending en alles naar wens!
Snelle verzending en alles naar wens!
Snelle levering en mooi product
Leuke zakjes met bloemzaden ontvangen voor als bedankje bij ons feest. Nette prijs
Ze vonden het een leuk idee om dit tegeven
De bedankt bloemzaadjes waren gauw bezorgd
En een goede service.
Super
Snelle reactie wat extra belangrijk was ivm crematie, product zag er prima uit, heel tevreden
Fijne service
Wij hebben de zaadjes besteld om ze in goodiebags te doen en we zijn heel tevreden erover. Snelle levering, geen problemen en de bestelling is compleet geleverd zonder gedoe.
Reactie van Bloemzaadbedankjes.nl:
Goed om te horen fijne service en geen gedoe, daar doen we het voor.
Afspraak mooi nagekomen.
Heel goede service
doen wat ze beloven
mooi zakje zaad goed gevuld
Precies zoals je het graag wilt
Snelle, vriendelijke, goede service en een heel leuk resultaat. Leuk ook die extraatjes erbij. Ik werd hier echt blij van.
Reactie van Bloemzaadbedankjes.nl:
Tineke, wij worden blij van jou review, bedankt.
prima
goed, conform offerte en snel geleverd!
Klantgericht en persoo
De bloem zaadzakjes en flowerhart waren mooi gemaakt en snel geleverd. Ik kreeg er complimenten over.
Fantastisch!
Super en correct en ziet er zeer
verzorgd uit!
Snel geleverd!
Nog een aantal extra verassing zakjes!
Kortom zeer aan te bevelen!
Reactie van Bloemzaadbedankjes.nl:
Liesbeth, bedankt voor deze uitgebreide review
Snelle en dienstverlening en zeer behulpzaam.
We hebben het product nog niet ingezet, maar het ziet er goed uit.
Snelle levering
Snel en correct geleverd, kreeg zelfs nog extra zakjes, met sla en veldbloemen, leuk.?
Super!
De bloemzaadpakjes zagen eruit als op de site, werden (goed verpakt) snel geleverd en kreeg er zelfs nog wat extra soorten zaadjes bij. Heel leuk!
Snel en goed geleverd
Goed
prima
snel geleverd
Leuk
Correcte en snelle levering
zeer tevreden.
goed verzorgt en ze leveren keurig op tijd. Bel zeker als ik weer iets nodig ben.
Top
Uitstekend. Ik was erg blij met de snelle service. Zeker omdat de bloemzaadbedankjes nodig waren bij een afscheid.
Fijne persoonlijke service
Het contact met Bloemzaadbedankjes voelt laagdrempelig en persoonlijk. Je wordt snel teruggebeld en er wordt meegedacht over de beste oplossing. Superblij mee!
Fantastische service!
Een lastminute bestelling voor levering op de volgende dag werd meteen opgepakt en verstuurd. En op tijd binnen!
Al eerdere bestellingen geplaatst en altijd goede en zeer vriendelijke service.
Geweldige service
Voor de 2e keer heb ik hier bloemzaadjes bestemd voor mijn school. Het kortsluiten van de verpakking met ons logo en de juiste tekst erop, verliep snel en zorgvuldig. Een aanpassing was ook mogelijk na de eerste terugkoppeling omtrent beeld en kleur. Het is fijn samenwerken met jullie en zodra onze voorraad op is, komen we gewoon weer terug bij jullie.
Prettig
Voor een uitvaart heb ik hier bloemzaadjes met een tekst besteld. Omdat ik niet zeker wist hoe iets geschreven moest worden/hoe het over zou komen heb ik mailcontact gehad met Hans. Die reageerde direct via Whatsapp, zodat we konden overleggen en ze optijd verzonden konden worden.
Later toch nog wat extra besteld, en ook dat was weer zo geregeld.
De zakjes zien er mooi uit, en iedereen was zeer verrast met zo’n persoonlijk zakje aan het einde van de dienst.
Heel fijn contact gehad! Ook de uitvaartverzorger wilde het adres hebben.
Snelle en prettige levering van leuke zakjes bloemzaadjes
We hebben voor een uitvaart als bedankje voor de aanwezigheid bij Bloemzaadbedankjes een aantal zakjes met wilde bloemenmix laten personaliseren. Het contact was prettig en er werd meegedacht op welke wijze de doos met zakjes tijdig bij ons kon zijn, zodat we de zakjes ook hadden voor de uitvaart. De zakjes zagen er goed uit, en we waren zeer tevreden met hoe alles is gegaan.
Goede snelle service voor een scherpe prijs
Voor energiecoöperatie HilverZon heb ik zonnebloemzaadjes besteld. Ik kreeg heel snel een voorstel met onze persoonlijke tekst en logo. Daarna nog gevraagd kleine aanpassingen door te voeren en dat was geen enkel probleem. De zaadjes zijn ook heel snel verstuurd en waren ruim voor mijn deadline binnen. Kortom: heel tevreden.